FAQ

FAQ

Wszystkie zamówienia są wysyłane automatycznie maksymalnie do 5 minut.

Jeśli wiadomość e-mail zawierająca dane logowania nie znajduje się w głównym folderze skrzynki odbiorczej, sprawdź foldery POWIADOMIENIA i SPAM. Nasze e-maile mogą być filtrowane do tych folderów. Jeśli nadal nie możesz znaleźć swoich danych, skontaktuj się z nami poprzez e-mail [email protected] lub czat na stronie, podając datę i adres e-mail użyty do złożenia zamówienia.

Aby uniknąć takich problemów w przyszłości, zalecamy korzystanie z KONTA KUPUJĄCEGO od naszego partnera: https://autokoder.com/pl/page/buyer-account

W Polskim prawie nie obowiązuje zwrot produktów w postaci cyfrowej, takiego produktu (o krótszym czasie susbskrypcji) niestety nikomu już nie sprzedamy dalej.

Możliwe jest zwrócenie klucza np. do game passa pod warunkiem, że nie został wykorzystany przez kupującego. Jeśli klucz nie działa możemy go wymienić lub zwrócić środki.
W takim przypadku prosimy wysłać reklamacje na adres e-mail: [email protected], lub skontaktować się przez czat dostępny na stronie.

Zapisz się do newslettera i otrzymaj rabat -3%! Zapisz się


Masz pytanie? Napisz do nas na czacie: